Anglo-německá obchodní akademie

přepni
Skrýt animaci

Jednou z nejlepších učebnic pro dějiny umění jsou samotné ulice Prahy. Do historického centra jsme se přesunuli v pátek 14. listopadu s prvními ročníky. Prošli jsme cestou přes Pohořelec do areálu Pražského hradu, kde se část odpojila a šla na prohlídku Hradu, kdežto ostatní pokračovali Nerudovou ulicí na Malou Stranu. Studenti během komentované procházky poznávali románský sloh, gotiku, renesanci, baroko i rokoko. Na historických budovách pozorovali typické znaky jednotlivých uměleckých slohů a měli možnost pochopit historickou jedinečnost Prahy. Také si připomněli mnohé ze starých i novějších dějin spjatých s jednotlivými místy.

Pro pohodlnější přístup do Školního informačního systému (SIS) je k dispozici mobilní aplikace pro zařízení se systémem Android i Apple iOS. Aplikaci s názvem "Bakaláři - oficiální aplikace" najdete na Google Play a iTunes. Po stažení a instalaci je pro správnou funkci nezbytné zadat adresu serveru a platné přihlašovací údaje.

Jak se již stává naší podzimní tradicí, navštívili studenti prvního ročníku ANOA v pondělí 10. 11. 2014 Planetárium hl. města Prahy, a to v rámci rozšíření kompetencí z předmětů ZPV a HOZ.

Ve čtvrtek 6. listopadu navštívil naši školu předseda Obvodního soudu pro Prahu 7 JUDr. Ladislav Hejtmánek. Ve dvouhodinové přednášce se studentům druhých ročníků snažil přiblížit teoretické i praktické záležitosti týkající se českého soudnictví.

Srdečně vás zveme na Maturitní a imatrikulační ples ANOA 2015, který se bude konat 28.1.2015 od 19:00 v Majakovského sále Národního domu na Vinohradech. Překvapením programu bude vystoupení současných studentů i absolventů ANOA.

Vstupenky na ples lze zakoupit v budově školy u PhDr. Leníčkové, a to po předchozí domluvě na  adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Těšíme se na vás!

Studenti 2. ročníku navštívili interaktivní výstavu Naše cesta. Na vlastní kůži si vyzkoušeli pohyb bez kontroly zraku, s omezenou hybností nebo bez možnosti vnímat zvukové signály, což jim pomohlo si uvědomit, jaké nástrahy a bariéry na člověka se zdravotním postižením často číhají a seznámili se s tím, jak mu v takových situacích pomoci.