Anglo-německá obchodní akademie

přepni
Skrýt animaci

Q: Jak si změním heslo?
A: Po přihlášení do portálu klikněte na záložku Preferences a následně v sekci Login options na tlačítko Change password. V nově otevřeném okně napište do pole Old password Vaše stávající heslo a do polí New Password a Confirm přesně shodně heslo nové. Potvrďte změnu tlačítkem Change password. Jakmile se zobrazí potvrzení změny hesla „Your password has been changed. You may now close this window„ uzavřete okno Change password tlačítkem v jeho pravém horním rohu.

Q: Proč je portál v angličtině? Je možné změnit jazyk na češtinu?
A: Ve výchozím nastavení je portál v angličtině. Na možnosti zvolit jako jazyk češtinu pracujeme a bude k dispozici do konce měsíce září.

Q: Jaké vlastnosti/parametry musí mít počítač, abych mohl(a) portál používat?
A: K přístupu do portálu je možné použít téměř libovolné zařízení vybavené moderním internetovým prohlížečem. Tím může být například mobilní telefon, tablet, notebook, počítač nebo „chytrá“ televize (smart TV).
Počítač by pro optimální využití funkcí portálu měl splňovat následující požadavky:

Operační systém Windows 2000, XP SP 3, Vista SP 2 nebo Windows 7 s některým z níže uvedených prohlížečů /*

Internet Explorer 7 or 8

Firefox 3.0. 3.5 or 3.6

Safari 4 or 5

Google Chrome 2.1, 2.2, or 2.3

 

Operační systém Mac OS X 10.4, 10.5 nebo 10.6 s některým z níže uvedených prohlížečů /*

Firefox 3.0, 3.5 or 3.6

Safari 4 or 5

Google Chrome 2.1, 2.2, or 2.3

 

Operační systém Linux (Red Hat, Ubuntu, Debian, Fedora, or SUSE) s některým z níže uvedených prohlížečů /*

Firefox 3.0, 3.5 or 3.6

Google Chrome 2.1, 2.2, or 2.3

/* novější verze prohlížečů jsou pro používání portálu samozřejmě vhodné

Q: Proč vypadá portál jinak, když se připojím z počítače a jinak, když z mobilního telefonu nebo tabletu?
A: Vzhled portálu se po přihlášení přizpůsobí zobrazovacím možnostem zařízení, t.j. pro zobrazení například na displeji mobilního telefonu je použitá jednoduchá verze portálu bez grafických prvků, zatímco při připojení například z notebooku.

Q: Používám jinou e-mailovou schránku/adresu a nechci jí měnit. Co mám dělat?
A: Přesměrujte si e-maily z účtu na Portálu ANOA do Vaší stávající e-mailové schránky. Po přihlášení do portálu klikněte na záložku Preferences a následně položku Mail v seznamu u levého okraje obrazovky. V sekci Receiving Messages vypňte do pole Forward a copy to: e-mailovou adresu, na kterou chcete zasílat všechny e-maily doručené do Vaší schránky portálu. Potvrďte nové nastavení tlačítkem Save v horní části obrazovky.

Q: Proč se v portálu vyskytuje slovo Zimbra?
A: Portál ANOA „pohání“ software Zimbra Collaboration Server společnosti VMware. Název software musí být podle licenčních podmínek zobrazen na vybraných místech uživatelského rozhraní.